kompletná agenda spojená s evidenciou a vybavovaním podnetov a sťažností
Podnety a sťažnosti voči poskytovateľom alebo konkrétnym zariadeniam sú evidované spolu so spôsobom ich vybavenia. Pri zadávaní nového podnetu sa automaticky zobrazujú všetky minulé podnety voči danému poskytovateľovi.

O konkrétnom podnete alebo sťažnosti sa evidujú informácie ako
- poskytovateľ/zariadenie, voči ktorému bol podnet podaný (meno lekára, ktorý mal pochybiť)
- sťažovateľ (kontaktné údaje)
- predmet podnetu/sťažnosti s popisom
- druh podnetu (20 druhov podnetov kvôli štatistikám)
- priebeh riešenia podnetu (kontroly, žiadosti o súčinnosť pri riešení)
- spôsob riešenia problému: neopodstatnený, postúpený inému orgánu, upozornením, správnym konaním (vrátane všetkých detailov a dátumov spôsobu riešenia problému)
Rovnako tak v evidencii poskytovateľov sa zobrazujú všetky podnety voči nemu.