Crystal Office

e-VÚC

Služby a riešenia

Crystal Office
intranetová "cloud-ready" aplikácia pre automatizáciu administratívnych a riadiacich činností, použiteľná aj formou SaaS

Schvaľovanie (základná finančná kontrola)

univerzálne schvaľovacie procesy využiteľné aj pre základnú finančnú kontrolu

Modul Schvaľovanie je univerzálne využiteľný na rôzne schvaľovacie procesy. Správca modulu pre konkrétnu agendu vytvorí šablónu procesu v ktorej definuje:

  • názov a popis procesu
  • zoznam údajov zadávaných žiadateľom
  • schvaľovacie kroky (v poradí alebo paralelne), v každom:
    • názov kroku
    • množina možných schvaľovateľov
    • popisný názov funkcie schvaľovateľa
    • zoznam údajov zadávaných schvaľovateľom
    • spôsob schválenia (elektronickou parafou, elektronickou pečaťou, KEPom)
  • realizácia (nepovinný krok) 
    • množina možných realizátorov
    • zoznam údajov zadávaných realizátorom

Údaje zadávané žiadateľom, schvaľovateľmi a realizátormi môžu byť rôznych typov: textový reťazec (krátky text), blok textu (dlhý text), začiarkávacie políčko (checkbox), dátum, celé číslo, desatinné číslo, obrázok, príloha, dátové pole (zoznam predpísaných hodnôt), externý zdroj. 

Výsledkom každého schvaľovacieho kroku je vygenerované PDF, ktoré dokumentuje priebeh procesu a zadané údaje. Podľa nastavenia agendy môže byť podpísané elektronickou pečaťou alebo kvalifikovaným elektronickým podpisom vrátane časovej pečiatky.

Realizačný krok môže byť len v niektorých agendách. Napr. v rámci internej objednávky pokračuje realizácia na oddelení nákupu, ktoré v realizačnom kroku do procesu doplní číslo objednávky, cenu a podobne.

Schvaľovací proces môže spustiť aj externá aplikácia cez API, ktorému odovzdá požadované parametre schvaľovania. Realizačný krok môže naopak volať API inej aplikácie.

Zaujali Vás naše produkty alebo služby?

Neváhajte nás kontaktovať

waiter
Otázka bola úspešne odoslaná. Budeme Vás kontatovať na zadaný telefón alebo email.