Modul Helpdesk slúži na nahlasovanie problémov alebo požiadaviek a sledovanie ich riešenia. Pritom dokáže aktívne využívať funkcionalitu modulu Úlohy.
Systém umožňuje definovať tzv. okruhy problémov, pričom pre každý okruh obsahuje:
Používateľ môže nahlásiť problém jednoduchým kliknutím v zozname okruhov a problémov. V prípade, že práve nemá prístup k systému, môže ho v jeho mene nahlásiť niekto z riešiteľov v rámci okruhu (napr. na základe telefonátu). Pri nahlásení problému je možné okrem stručného názvu problému a textového popisu priložiť aj prílohy a určiť prioritu problému alebo požadovaný termín vybavenia.
Nahlásený problém sa ako nová úloha zaradí do zásobníka úloh okruhu. Vedúci okruhu môže úlohu prideliť riešiteľovi alebo riešiteľ si môže sám prebrať úlohu zo zásobníka. Všetci zúčastnení sú notifikovaný o riešení problému e-mailovými správami.
Vďaka multi-mandantnej povahe systému, môžu byť používatelia a riešitelia z rôznych domén/mandantov.
Neváhajte nás kontaktovať