univerzálny prostriedok pre tvorbu a aktualizáciu rôznych evidencií
Modul Evidencie je univerzálny prostriedok pre tvorbu a aktualizáciu rôznych evidencií (napr. zoznamy kníh, automobilov, študentov,...).

Každá evidencia obsahuje záznamy, vlastnosti, oprávnenia a históriu:
- záznamy - jednotlivé objekty uložené v evidencii (na príklade tabuľky sú to vlastne riadky tabuľky)
- vlastnosti evidencie – zoznam údajov, ktoré sa evidujú o každom objekte v evidencii (na príklade tabuľky je to vlastne jej hlavička)
- oprávnenia – zoznam oprávnení k evidencii a jej správca (na príklade tabuľky sú to pravidlá, kto môže s tabuľkou čo robiť)
- história – história zmien vo vlastnostiach evidencie.
Štruktúra (vlastnosti) evidencie sa definujú pri jej vytváraní. Štruktúru evidencie je možné dynamicky meniť, či už ide o názvy vlastností, typy vlastností, pridávať nové vlastnosti, platnosť vlastností, meniť poradie a viditeľnosť vlastností v zozname. Ale len v prípade, že na to má používateľ príslušné oprávnenia. Vlastnosť evidencie je definovaná parametrami:
- názov vlastnosti – stručný, najlepšie jednoslovný popis charakterizujúci danú vlastnosť
- typ vlastnosti – vlastnosť môže byť typu
- textový reťazec (krátky text),
- blok textu (dlhý text),
- začiarkávacie políčko (checkbox),
- dátum,
- celé číslo,
- desatinné číslo,
- obrázok,
- príloha
- dátové pole (zoznam predpísaných hodnôt)
- popis vlastnosti – dlhší podrobný popis vlastnosti
- viditeľnosť – či je vlastnosť zobrazená v zozname záznamov na úvodnej stránke evidencie
- platnosť – či je vlastnosť evidencie platná, má sa zobrazovať a vypĺňať

Evidencie môžu byť zdieľané medzi viacerými používateľmi, a to i z rôznych domén/mandantov. Oprávnenia ku každej evidencii je možné nastaviť samostatne. Každému používateľovi, skupine alebo oddeleniu môžete priradiť jedno z oprávnení:
- Čítať- oprávňuje vidieť evidenciu a čítať jej obsah.
- Vytvárať - oprávňuje vytvárať nové záznamy v evidencii.
- Upravovať - oprávňuje upravovať už vytvorené záznamy v evidencii.
- Upravovať vlastné - oprávňuje upravovať už len vlastné vytvorené záznamy v evidencii.
- Odstraňovať - oprávňuje odstraňovať záznamy z evidencie. Odstránený záznam sa fyzicky nezmaže, ale len zneplatní. Kedykoľvek je mu možné vrátiť platnosť.
Osoba, ktorá evidenciu vytvorila, je jej správca a má k danej evidencii automaticky všetky oprávnenia (čítať, vytvárať, upravovať, odstraňovať). Správcu evidencie môže zmeniť jej správca alebo administrátor evidencií v rámci domény.
Pri upravovaní alebo odstraňovaní záznamov sa ukladá kompletná história verzií (dátum, čas a používateľ). Ľubovoľnú staršiu verziu je možné kedykoľvek vyvolať a nastaviť ako aktuálnu.