Poskytovatelia prostredníctvom aplikácie CSS evidujú doplnkové údaje o poskytovaní sociálnych služieb konkrétnemu prijímateľovi. Samotné informácie o prijímateľovi systém získava automaticky na základe umiestnenia klienta do zariadenia. Poskytovateľ pri každom klientovi nahlasuje:
Pre každú službu sa nastavuje objednaná kapacita, cena prijímateľa za deň, rozpočtovaný príspevok na celý rok a platby poskytovateĺovi. Systém na základe neprítomností a preumiestňovania prijímateľov vypočítava nevyužité kapacity nad 30 dní a z nich vratky z ceny služby. Systém pri výpočtoch zohľadňuje aj zmenu objednanej kapacity v priebehu roka. Pracovníci úradu môžu korigovať údaje o neprítomnostiach zadané poskytovateľom sociálnej služby. Po uzávierke (14. deň nasledujúceho kvartálu) už nie je možné do neprítomností zasahovať.
Systém je schopný v každej službe prehľadne graficky zobraziť využitie kapacity, vrátane mien prijímateľov a ich neprítomností.
Neváhajte nás kontaktovať