Crystal Office

e-VÚC

Služby a riešenia

Registre verejnej správy
agendové informačné systémy pre inštitúcie verejnej správy v oblasti zdravotníctva, humánnej farmácie a sociálnej pomoci

Schvaľovanie prevádzkových časov

kompletná agenda prevádzkových časov lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok od žiadosti, cez schválenie až po stratu platnosti

Samosprávny kraj v rámci preneseného výkonu štátnej správy v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. schvaľuje prevádzkové časy lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok.

Systém poskytovateľom umožňuje požiadať o schválenie ordinačných hodín prostredníctvom elektronického formulára na internete alebo prostredníctvom aplikácie Lekáreň, čo je pravdaže rýchlejšie a pohodlenejšie.

Referent má k dispozícii zoznam všetkých žiadostí, rozdelený podľa stavu žiadosti: nové žiadosti, spracovávané žiadosti, schválené (ale zatiaľ nie právoplatné) prevádzkové časy, doručené právoplatné ordinačné hodiny, zamietnuté žiadosti, odstránené žiadosti (pokiaľ bola žiadosť zadaná omylom alebo ju prevádzkovateľ stiahol). V prípade, že prevádzkovateľ zaslal žiadosť "papierovo", môže ju do systému zadať referent ako novú žiadosť.

Schvaľovanie prevádzkových časov

Samotná žiadosť o schválenie prevádzkového času obsahuje okrem údajov žiadateľa a lekárne rozvrh dní, pričom v každom dni je možné zadať dva časové úseky a poznámku k dňu. Na záver žiadosti je možné doplniť informácie spoločné pre všetky dni. Systém automaticky z časov vypočítava informatívnu dĺžku pracovného týždňa.

Žiadosť o schválenie prevádzkového času

V spodnej časti žiadosti má referent k dispozícii informácie o priebehu procesu schvaľovania. Prevádzkovateľ je o procese informovaný prostredníctvom notifikačných e-mailov a môže si ho kedykoľvek pozrieť aj v aplikácii Lekáreň.

Po schválení sa prevádzkový čas aktualizuje v evidencii príslušnej lekárne a je vygenerovaný dokument o schválení prevádzkového času.

Zaujali Vás naše produkty alebo služby?

Neváhajte nás kontaktovať

waiter
Otázka bola úspešne odoslaná. Budeme Vás kontatovať na zadaný telefón alebo email.