Crystal Office

e-VÚC

Služby a riešenia

Registre verejnej správy
agendové informačné systémy pre inštitúcie verejnej správy v oblasti zdravotníctva, humánnej farmácie a sociálnej pomoci

Evidencia podnetov a sťažností

kompletná agenda spojená s evidenciou a vybavovaním podnetov a sťažností

Podnety a sťažnosti voči prevádzkovateľom lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok sú evidované spolu so spôsobom ich vybavenia. Pri zadávaní nového podnetu sa automaticky zobrazujú všetky minulé podnety voči danému prevádzkovateľovi.

Podnet na lekáreň

O konkrétnom podnete alebo sťažnosti sa evidujú informácie ako

  • prevádzkovateľ/lekáreň, voči ktorému bol podnet podaný
  • sťažovateľ (kontaktné údaje)
  • predmet podnetu/sťažnosti s popisom
  • druh podnetu (7 druhov podnetov kvôli štatistikám)
  • priebeh riešenia podnetu (kontroly, žiadosti o súčinnosť pri riešení)
  • spôsob riešenia problému: neopodstatnený, postúpený inému orgánu, upozornením, správnym konaním (vrátane všetkých detailov a dátumov spôsobu riešenia problému)

Rovnako tak v evidencii prevádzkovateľov sa zobrazujú všetky podnety voči nemu.

Zaujali Vás naše produkty alebo služby?

Neváhajte nás kontaktovať

waiter
Otázka bola úspešne odoslaná. Budeme Vás kontatovať na zadaný telefón alebo email.