kompletná agenda spojená s evidenciou a vybavovaním podnetov a sťažností
Podnety a sťažnosti voči prevádzkovateľom lekární a výdajní zdravotníckych pomôcok sú evidované spolu so spôsobom ich vybavenia. Pri zadávaní nového podnetu sa automaticky zobrazujú všetky minulé podnety voči danému prevádzkovateľovi.

O konkrétnom podnete alebo sťažnosti sa evidujú informácie ako
- prevádzkovateľ/lekáreň, voči ktorému bol podnet podaný
- sťažovateľ (kontaktné údaje)
- predmet podnetu/sťažnosti s popisom
- druh podnetu (7 druhov podnetov kvôli štatistikám)
- priebeh riešenia podnetu (kontroly, žiadosti o súčinnosť pri riešení)
- spôsob riešenia problému: neopodstatnený, postúpený inému orgánu, upozornením, správnym konaním (vrátane všetkých detailov a dátumov spôsobu riešenia problému)
Rovnako tak v evidencii prevádzkovateľov sa zobrazujú všetky podnety voči nemu.