aplikácia je neustále dopĺňaná o nové funkcionality a legislatívne zmeny
v3.8 (31. január 2017)
- doplnené podrobnejšie popisy a kontrola vyplnenia údajov pri hlásení neprítomnosti v ambulancii
- pribudla možnosť generovať zoznam zariadení a prislúchajúcich kódov PZS vo formáte XLS
v3.7 (30. september 2016)
- pribudla možnosť meniť časť budovy v adrese zariadenia poskytovateľom
- v menu sa zobrazuje počet neprečítaných oznamov z VÚC
v3.6 (15. júl 2016)
- pribudlo zobrazovanie Kódov PZS z ÚDZS pri jednotlivých zdravotníckych zariadeniach
- objednávací systém bol rozšírený o možnosť hromadného rušenia objednávok
- objednávací systém bol rozšírený o možnosť zobrazenia všetkých objednávok daného pacienta
v3.5 (31. máj 2016)
- objednávací systém bol rozšírený o funkcionalitu recepcie, ktorá môže spravovať objednávky viacerých ambulancií
- objednávací systém bol rozšírený o možnosť pre pacienta, vyhľadať všetky jeho objednávky
- objednávací systém pri vytváraní objednávky lekárom doplní údaje pacienta na základe mena alebo čísla
v3.4 (31. marec 2016)
- pribudla možnosť tvorby vlastného názvu zariadenia pre potreby zverejňovania
- pribudlo vypĺňanie mesačného prehľadu počtu ošetrení v rámci LSPP
- pribudla možnosť tlače objednávok na konkrétny deň alebo rozsah dátumov
- objednávací systém bol rozšírený o možnosť objednávania lekárom k lekárovi (napr. všeobecný vs. špecialista)
v3.3 (14. január 2016)
- údaje zariadenia boli rozšírené o názov zariadenia slúžiaci pre zverejňovanie, ktorý môže meniť poskytovateľ
- v objednávaní pribudli druhy vyšetrení, možnosť rýchleho kopírovania rozvrhov a obmedzenie na počet objednávok z jedného mobilného čísla
- pribudla možnosť skráteného odkazu na zdravotnícke zariadenie pre objednávanie cez www.objednatvysetrenie.sk/zID
- pribudla možnosť skráteného odkazu zverejnené zdravotnícke zariadenie cez www.e-vuc.sk/zID
- údaje o ordinujúcich lekároch boli rozšírené o možnosť zadať aj iné zdravotnícke povolanie
- hlásenie neprítomnosti v ambulancii bolo doplnené o možnosť hlásenia dovolenky lekára, pričom chod ambulancie je zabezpečený iným lekárom
v3.2 (21. december 2015)
- v systéme objednávania pacientov pribudla možnosť definovať druhy vyšetrení a kopírovať termíny v šablóne rozvrhu
- údaje o ordinujúcich lekároch boli rozšírené o veľkosť úväzku a o možnosť zmeny zdravotníckeho povolania – je možné zadávať aj fyzioterapeutov a pôrodné asistentky
v3.1 (23. november 2015)
- v systéme objednávania pacientov pribudla možnosť zverejniť len vybrané termíny
v3.0 (26. október 2015)
Aplikácia bola doplnená o systém objednávania pacientov a pribudla samostatná jednoúčelová one-page aplikácia Objednávanie pre použitie v ordinácii.
v2.15 (26. august 2015)
- pribudla možnosť prezerania podnetov vedených voči poskytovateľovi
- pri každom zariadení je informácia o doručení cenníku a zoznamu výkonov
v2.14 (30. jún 2015)
- pribudla možnosť evidencie zazmluvnených zdravotných poisťovní v údajoch zariadenia - zverejňuje sa na internete
v2.13 (31. marec 2015)
Nová verzia systému v súvislosti s novelizáciou zákona 578/2004, v súvislosti s vyhláškou MZ SR o štandardoch zdravotníckej informatiky a v súvislosti s prepájaním systému na systémy NCZI.
- zavedenie Identifikátora zdravotníckeho zariadenia v zmysle štandardov
- zo žiadostí o schválenie ordinačných hodín boli vypustené poplatky za prednostné poskytovanie zdravotnej starostlivosti
v2.12 (31. október 2014)
- údaje poskytovateľa boli rozšírené o „Lekári pre služby LSPP”, tieto vidia len organizátori LSPP
- lekári pre služby LSPP, zaradení do schváleného rozpisu služieb LSPP, sú o pridelenej službe informovaní e-mailom
- do rozpisu služieb LSPP je možné pridať poskytovateľa aj s ordinujúcim lekárom, ak ho poskytovateľ vyplnil
- vytvorenú dovolenku alebo inú neprítomnosť v ambulancii je možné upravovať
- vytvorenú žiadosť o schválenie ordinačných hodín je možné stornovať, pokiaľ ešte nebolá schválená na samosprávnom kraji
- mimoriadne oznamy zo ŠÚKL sú automaticky rozposielané všetkým poskytovateľom
v2.11 (25. september 2014)
- údaje zariadenia boli rozšírené o „slúžiacich lekárov” - je možné zadávať lekárov, ktorí skutočne ordinujú v ambulancii
- údaje poskytovateľa boli rozšírené o „Kontakty pre služby LSPP”, tieto vidia len organizátori LSPP
- poskytovatelia, zaradení do schváleného rozpisu služieb LSPP, sú o pridelenej službe informovaní e-mailom
- vytvorenú žiadosť o schválenie ordinačných hodín je možné uložiť ako koncept a na schválenie odoslať až následne
- pribudla možnosť vytlačiť schválené ordinačné hodiny
v2.10 (5. september 2014)
- pri zadaní poskytovateľa do rozpisu služieb sa zobrazuje informácia, či v danom mesiaci už nie je naplánovaný
v2.9 (8. august 2014)
- rozpis služieb bol rozšírený o náhradného poskytovateľa
- organizátor LSPP má sprístupnený zoznam poskytovateľov, ktorých môže plánovať do rozpisov služieb LSPP
v2.8 (14. júl 2014)
- v rozvrhu ordinačných hodín bolo doplnené samostatné pole pre hodiny vyhradené pre prednostné poskytovanie zdravotnej starostlivosti
v2.7 (22. máj 2014)
- v rozpise služieb LSPP sú dni voľna a štátne sviatky predvyplnené ako nedeľa, voľné dni sú v rozpisoch zvýraznené
- údaje LSPP boli rozšírené o "informácie k rozpisu služieb", ktoré sa predvypĺňajú do každého rozpisu služieb LSPP
- rozpis služieb LSPP je možné upravovať aj na tablete alebo dotykovej obrazovke
- nevyplnené stĺpce rozpisu služieb LSPP sa netlačia
- všetky vyhľadávacie dialógy zariadení a poskytovateľov boli doplnené o možnosť hľadania podľa viacerých slov (hľadaný reťazec je použitý ako celok ale aj ako jednotlivé slová s podmienkou AND. Teda "mudr ev sl" vyhľadá aj "MUDr. Eva Sladká"
- pri zariadeniach, ktoré majú pridelený zdravotný obvod, pribudla možnosť ho zobraziť
v2.6 (9. apríl 2014)
- pribudla možnosť získať zabudnuté heslo v rámci prihlasovacieho dialógu
- poskytovateľ prevádzkujúci LSPP má prístup do rozpisu služieb LSPP
v2.5 (28. február 2014)
- pri krokoch spracovania žiadosti o schválenie ordinačných hodín sú poskytovateľovi odosielané notifikačné e-maily
- do žiadosti o schválenie ordinačných hodín pribudla kolonka "Poznámka žiadateľa"
v2.4 (7. február 2014)
- pribudla možnosť nahlasovať neprítomnosť v ambulancii
- v žiadostiach o schválenie ordinačných hodín pribudla možnosť sledovať stav schvaľovacieho procesu
v2.3 (17. december 2013)
- pribudla možnosť upraviť kontaktné údaje poskytovateľa
- pribudla možnosť vytlačiť Výpis z registra poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
v2.2 (29. november 2013)
- pribudla možnosť upraviť kontaktné údaje a polohu zdravotníckeho zariadenia
- pribudla Žiadosť o schválenie nových ordinačných hodín
v2.1 (22. november 2013)
- doplnené prezeranie základných informácií o poskytovateľovi a jeho ambulanciách
- doplnené prezeranie schválených ordinačných hodín
- doplnené mimoriadne oznamy ŠÚKL
v2.0 (20. november 2013)
- aplikácia bola premenovaná na "Ambulancia" a rozšírená o funkcie pre všetkých poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
v1.1 (24. apríl 2013)
- pri vytváraní záznamu dňa LSPP rozpisu služieb si dialóg pamätá predchádzajúcu zadanú formu služby a prednastaví jej hodnotu
- pribudla možnosť vytlačiť rozpis, tlačová zostava sa stiahne vo formáte PDF
- pribudla možnosť skopírovať rozpis LSPP služieb pre prevádzkovateľov prevádzkujúcich viacero miest prevádzky
- vyhľadávanie prevádzkovateľa bolo rozšírene o záznamy z existujúcich LSPP rozpisov
v1.0 (1. apríl 2013)
- spustenie ostrej prevádzky aplikácie