Crystal Office

e-VÚC

Služby a riešenia

Registre verejnej správy
agendové informačné systémy pre inštitúcie verejnej správy v oblasti zdravotníctva, humánnej farmácie a sociálnej pomoci

História verzií

aplikácia je neustále dopĺňaná o nové funkcionality a legislatívne zmeny

v3.8 (31. január 2017)

  • doplnené podrobnejšie popisy a kontrola vyplnenia údajov pri hlásení neprítomnosti v ambulancii
  • pribudla možnosť generovať zoznam zariadení a prislúchajúcich kódov PZS vo formáte XLS

v3.7 (30. september 2016)

  • pribudla možnosť meniť časť budovy v adrese zariadenia poskytovateľom
  • v menu sa zobrazuje počet neprečítaných oznamov z VÚC

v3.6 (15. júl 2016)

  • pribudlo zobrazovanie Kódov PZS z ÚDZS pri jednotlivých zdravotníckych zariadeniach
  • objednávací systém bol rozšírený o možnosť hromadného rušenia objednávok
  • objednávací systém bol rozšírený o možnosť zobrazenia všetkých objednávok daného pacienta

v3.5 (31. máj 2016)

  • objednávací systém bol rozšírený o funkcionalitu recepcie, ktorá môže spravovať objednávky viacerých ambulancií
  • objednávací systém bol rozšírený o možnosť pre pacienta, vyhľadať všetky jeho objednávky
  • objednávací systém pri vytváraní objednávky lekárom doplní údaje pacienta na základe mena alebo čísla

v3.4 (31. marec 2016)

  • pribudla možnosť tvorby vlastného názvu zariadenia pre potreby zverejňovania
  • pribudlo vypĺňanie mesačného prehľadu počtu ošetrení v rámci LSPP
  • pribudla možnosť tlače objednávok na konkrétny deň alebo rozsah dátumov
  • objednávací systém bol rozšírený o možnosť objednávania lekárom k lekárovi (napr. všeobecný vs. špecialista)

v3.3 (14. január 2016)

  • údaje zariadenia boli rozšírené o názov zariadenia slúžiaci pre zverejňovanie, ktorý môže meniť poskytovateľ
  • v objednávaní pribudli druhy vyšetrení, možnosť rýchleho kopírovania rozvrhov a obmedzenie na počet objednávok z jedného mobilného čísla
  • pribudla možnosť skráteného odkazu na zdravotnícke zariadenie pre objednávanie cez www.objednatvysetrenie.sk/zID
  • pribudla možnosť skráteného odkazu zverejnené zdravotnícke zariadenie cez www.e-vuc.sk/zID
  • údaje o ordinujúcich lekároch boli rozšírené o možnosť zadať aj iné zdravotnícke povolanie
  • hlásenie neprítomnosti v ambulancii bolo doplnené o možnosť hlásenia dovolenky lekára, pričom chod ambulancie je zabezpečený iným lekárom

v3.2 (21. december 2015)

  • v systéme objednávania pacientov pribudla možnosť definovať druhy vyšetrení a kopírovať termíny v šablóne rozvrhu
  • údaje o ordinujúcich lekároch boli rozšírené o veľkosť úväzku a o možnosť zmeny zdravotníckeho povolania – je možné zadávať aj fyzioterapeutov a pôrodné asistentky

v3.1 (23. november 2015)

  • v systéme objednávania pacientov pribudla možnosť zverejniť len vybrané termíny

v3.0 (26. október 2015)

Aplikácia bola doplnená o systém objednávania pacientov a pribudla samostatná jednoúčelová one-page aplikácia Objednávanie pre použitie v ordinácii.

v2.15 (26. august 2015)

  • pribudla možnosť prezerania podnetov vedených voči poskytovateľovi
  • pri každom zariadení je informácia o doručení cenníku a zoznamu výkonov

v2.14 (30. jún 2015)

  • pribudla možnosť evidencie zazmluvnených zdravotných poisťovní v údajoch zariadenia - zverejňuje sa na internete

v2.13 (31. marec 2015)

Nová verzia systému v súvislosti s novelizáciou zákona 578/2004, v súvislosti s vyhláškou MZ SR o štandardoch zdravotníckej informatiky a v súvislosti s prepájaním systému na systémy NCZI.

  • zavedenie Identifikátora zdravotníckeho zariadenia v zmysle štandardov
  • zo žiadostí o schválenie ordinačných hodín boli vypustené poplatky za prednostné poskytovanie zdravotnej starostlivosti

v2.12 (31. október 2014)

  • údaje poskytovateľa boli rozšírené o „Lekári pre služby LSPP”, tieto vidia len organizátori LSPP
  • lekári pre služby LSPP, zaradení do schváleného rozpisu služieb LSPP, sú o pridelenej službe informovaní e-mailom
  • do rozpisu služieb LSPP je možné pridať poskytovateľa aj s ordinujúcim lekárom, ak ho poskytovateľ vyplnil
  • vytvorenú dovolenku alebo inú neprítomnosť v ambulancii je možné upravovať
  • vytvorenú žiadosť o schválenie ordinačných hodín je možné stornovať, pokiaľ ešte nebolá schválená na samosprávnom kraji
  • mimoriadne oznamy zo ŠÚKL sú automaticky rozposielané všetkým poskytovateľom

v2.11 (25. september 2014)

  • údaje zariadenia boli rozšírené o „slúžiacich lekárov” - je možné zadávať lekárov, ktorí skutočne ordinujú v ambulancii
  • údaje poskytovateľa boli rozšírené o „Kontakty pre služby LSPP”, tieto vidia len organizátori LSPP
  • poskytovatelia, zaradení do schváleného rozpisu služieb LSPP, sú o pridelenej službe informovaní e-mailom
  • vytvorenú žiadosť o schválenie ordinačných hodín je možné uložiť ako koncept a na schválenie odoslať až následne
  • pribudla možnosť vytlačiť schválené ordinačné hodiny

v2.10 (5. september 2014)

  • pri zadaní poskytovateľa do rozpisu služieb sa zobrazuje informácia, či v danom mesiaci už nie je naplánovaný

v2.9 (8. august 2014)

  • rozpis služieb bol rozšírený o náhradného poskytovateľa
  • organizátor LSPP má sprístupnený zoznam poskytovateľov, ktorých môže plánovať do rozpisov služieb LSPP

v2.8 (14. júl 2014)

  • v rozvrhu ordinačných hodín bolo doplnené samostatné pole pre hodiny vyhradené pre prednostné poskytovanie zdravotnej starostlivosti

v2.7 (22. máj 2014)

  • v rozpise služieb LSPP sú dni voľna a štátne sviatky predvyplnené ako nedeľa, voľné dni sú v rozpisoch zvýraznené
  • údaje LSPP boli rozšírené o "informácie k rozpisu služieb", ktoré sa predvypĺňajú do každého rozpisu služieb LSPP
  • rozpis služieb LSPP je možné upravovať aj na tablete alebo dotykovej obrazovke
  • nevyplnené stĺpce rozpisu služieb LSPP sa netlačia
  • všetky vyhľadávacie dialógy zariadení a poskytovateľov boli doplnené o možnosť hľadania podľa viacerých slov (hľadaný reťazec je použitý ako celok ale aj ako jednotlivé slová s podmienkou AND. Teda "mudr ev sl" vyhľadá aj "MUDr. Eva Sladká"
  • pri zariadeniach, ktoré majú pridelený zdravotný obvod, pribudla možnosť ho zobraziť

v2.6 (9. apríl 2014)

  •  pribudla možnosť získať zabudnuté heslo v rámci prihlasovacieho dialógu
  •  poskytovateľ prevádzkujúci LSPP má prístup do rozpisu služieb LSPP

v2.5 (28. február 2014)

  • pri krokoch spracovania žiadosti o schválenie ordinačných hodín sú poskytovateľovi odosielané notifikačné e-maily
  • do žiadosti o schválenie ordinačných hodín pribudla kolonka "Poznámka žiadateľa"

v2.4 (7. február 2014)

  • pribudla možnosť nahlasovať neprítomnosť v ambulancii
  • v žiadostiach o schválenie ordinačných hodín pribudla možnosť sledovať stav schvaľovacieho procesu

v2.3 (17. december 2013)

  • pribudla možnosť upraviť kontaktné údaje poskytovateľa
  • pribudla možnosť vytlačiť Výpis z registra poskytovateľov zdravotnej starostlivosti

v2.2 (29. november 2013)

  • pribudla možnosť upraviť kontaktné údaje a polohu zdravotníckeho zariadenia
  • pribudla Žiadosť o schválenie nových ordinačných hodín

v2.1 (22. november 2013)

  • doplnené prezeranie základných informácií o poskytovateľovi a jeho ambulanciách
  • doplnené prezeranie schválených ordinačných hodín
  • doplnené mimoriadne oznamy ŠÚKL

v2.0 (20. november 2013)

  • aplikácia bola premenovaná na "Ambulancia" a rozšírená o funkcie pre všetkých poskytovateľov zdravotnej starostlivosti

v1.1 (24. apríl 2013)

  • pri vytváraní záznamu dňa LSPP rozpisu služieb si dialóg pamätá predchádzajúcu zadanú formu služby a prednastaví jej hodnotu
  • pribudla možnosť vytlačiť rozpis, tlačová zostava sa stiahne vo formáte PDF
  • pribudla možnosť skopírovať rozpis LSPP služieb pre prevádzkovateľov prevádzkujúcich viacero miest prevádzky
  • vyhľadávanie prevádzkovateľa bolo rozšírene o záznamy z existujúcich LSPP rozpisov

v1.0 (1. apríl 2013)

  • spustenie ostrej prevádzky aplikácie

Zaujali Vás naše produkty alebo služby?

Neváhajte nás kontaktovať

waiter
Otázka bola úspešne odoslaná. Budeme Vás kontatovať na zadaný telefón alebo email.